A blog 1. díja! :)

 
Nagyon szépen köszönöm Jenny-nek a díjat!!!! :D
Szabályok:
 1. Írj magadról 11 dolgot.
 2. Válaszolj 11. kérdésre.
 3. Írj 11 kérdést.
 4. Küldd tovább 11 embernek.
11 dolog rólam:
 ~ Van egy öcsém és egy nővérem, akiket nagyon szeretek.
 ~ 10. osztályos tanuló vagyok.
 ~ Nagyon sok fanfictiont olvasok, szám szerint 53-at.
 ~ Imádok olvasni (könyveket, fanfictionokat stb...)
 ~ Nagyon-nagyon várom már az áprilist, mert mehetek Londonba.
 ~ Minden egyes résznél félek, hogy esetleg nem fog tetszeni az olvasóimnak.
 ~ Nehezen sértődöm meg.
 ~ A barátnőim nélkül unalmasan telnének az iskolanapjaim
 ~ Nagy vágyam, hogy kiköltözzek Londonba vagy Madridba.
 ~ Utálom a kétszínű embereket. (de ki nem?)
 ~  Utálom, ha egy történetben már pár nap után egymásba szeretnek a szereplők...

Jenny 11 kérdése:
 1. Mi  jelenleg a kedvenc számod?
  - Nem tudnék egyet kiemelni a sok közül... :)
 2. Ismered a Union J-t?
  - Hát nem sokat tudok róluk, de szerintem olyanok, mint egy rossz 1D utánzat. (bocsi, ha ezzel valaki megsértettem, de az a véleményem...)
 3. Ki a kedvenc színészed?
  - Nincs kedvencem. 
 4. Rakd sorrendbe tetszés szerint a 1D-s fiúkat!
  - Niall, Liam, Zayn, Louis, Harry (lehet, hogy most szerintetek nator vagyok, mert sorrendbe tudtam őket tenni, de nem hinném, hogy nektek nincs olyan, akit egy kicsit jobban szerettek a többieknél... akinek nem inge ne vegye magára)
 5. Voltál már szerelmes?
  - Olyan volt már, hogy tetszett valaki, de szerelmes még nem voltam. 
 6. Szereted Justin Biebert és, ha igen, melyik a kedvenc számod tőle?
  - Nem szeretem őt, de elismerem, hogy van hangja és nem azért lett híres, mert valakinek a valakije!
 7. Van olyan blog, amit különösen szeretsz, ha igen, akkor melyik az?
  - Több is van ezért most nem linkelném mindet, de ha szeretnéd, akkor elküldöm a linkeket. :)
 8. Milyen blogokat szeretsz olvasni? Kivel kapcsolatosokat?
  - Igazából nekem nem az a legfőbb szempontom, hogy kiről olvasok, hanem a tartalom. 
  - Olyanokat szeretek olvasni, amik igényesen vannak megírva.
 9. Mióta blogolsz? És mi vett rá, hogy elkezdj blogot írni?
  - 2011. Novemberében kezdtem az első blogom.
  - Egyik barátnőm bátorítására kezdtem bele.
 10. Mi a kedvenc filmed, sorozatod?
  - Kedvenc filmem az éhezők viadala.
  - Kedvenc sorozatom az így jártam anyátokkal.
 11. Mi szeretnél lenni, ha felnősz?
  - Ez egy igen jó kérdés, csak a választ sajnos nem tudom...

Kérdéseim:
 1. Mit szeretsz legjobban a saját blogodban?
 2. Mi az amit nem szeretsz a blogodban?
 3. Ki/mi miatt kezdtél el írni?
 4. Mennyire befolyásol az, az írásban, hogy mennyi kommentet kapsz?
 5. Mi az az egy szó, amivel jellemezni tudnád magad?
 6. Melyik részed tetszett eddig a legjobban magadnak?
 7. Hány blogod volt eddig?
 8. Milyen más előadókat szeretsz még?
 9. Ha kívánhatnál egyet, mi lenne az?
 10. Milyen témában szeretsz a legjobban olvasni?
 11. Hány éves vagy?
Az alábbi személyeknek küldeném a díjat, mert megérdemlik, de nagyon!
 - Anett
 - Eszti
 - Justagirl (másik blog)
 - MissLocsiFecsi (másik blog)
 - Cassie
 - Elena
 - Sophie

Még egyszer nagyon szépen köszönöm a díjat!!! :)

7 megjegyzés:

  1. Szia!! Köszi szépen a díjat! Tényleg nagyon jól esett,hogy engem is kiírtál a sok sok író mellé.. :) de lenne egy kérdésem...Én most akkor Jenny kérdéseire kell felelnem? Mert nem láttam,hogy írtál volna 11 kérdést.. :S
    Még egyszer nagyon köszi!!
    xx LMM

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Basszus, tudtam, hogy elfelejtettem valamit... XD Mindjárt írok kérdéseket.

      Törlés
  2. Sziaa^^
    köszönöm szépen a díjat;))
    A következő fejezettel majd ki si rakom:)
    xxAnett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen! Megérdemled! Mikor lesz kövi fejezet nálad?? Már várom, hogy mi lesz. :D

      Törlés
    2. Fent van az új rész és a díj is;))
      xxAnett

      Törlés
  3. ááá de kedves vagy*-* köszönöm♥♥♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés