17. rész + díjak

Sziasztok Drága Olvasók!
Nagyon szépen köszönöm a kommenteket és a díjakat is!! :D
Ez a rész ismét rövid lett... sajnálom... :/
Azért remélem élvezhető valamennyire.
Jó olvasást!
Angi xx


17. rész
Csak mondd a szemembe, hogy nem te voltál és én elhiszem…

Loreen sz.sz.

Éppen a hajamat szárítottam, mikor megláttam a tükörben, hogy kivágódik a fürdőszobaajtó. Kikapcsoltam a hajszárítót és értetlen tekintettel fordultam Ayden felé.
-         Mi az, ég a ház? – kérdeztem – Ugye nem próbálkoztál meg újra a főzéssel? – néztem rá könyörgőn.
-         Dehogy, nem áll szándékomban öngyilkossági kísérletet végrehajtani… Csak azért jöttem, mert itt van a szőke herceged – mutogatott le, a nappali felé.
-         Hányszor megmondtam már, hogy ne hívd így?! – rivalltam rá miközben elmentem mellette.
Bementem a szobámba és gyorsan kikaptam pár ruhadarabot a szekrényemből, mivel eddig csak fehérnemű volt rajtam. Igen így voltam Ayden előtt. Többször is látott már így, hiszen ez végül is olyan, mint ha fürdőruhában lennék, ezért nem zavart. De ez persze nem azt jelenti, hogy mindenki előtt nyugodtan flangálok fehérneműben, mert igazából ő az egyetlen.
 
Magamra kapkodtam az előszedett ruhákat és már mentem is le. Niall az előszobában ácsorgott és nézelődött.
-         Szia – köszöntem mosolyogva – Gyere a konyhába – intettem, majd elindultam az említett helységbe – Kérsz valamit inni vagy enni esetleg? – kérdeztem.
-         Nem, köszönöm – utasította el ajánlatomat.
-         Ülj le nyugodtan – mutattam a bárszékekre.
Miután helyet foglalt az egyiken én is leültem vele szemben és vártam, hogy belekezd mondanivalójába, - mivel gondolom, nem oktalanul van itt úgy, hogy előtte nem is szólt, hogy jön – de nem mondott semmit csak az arcomat fürkészte. Egy idő után kezdett elég kínossá válni a dolog ezért megköszörültem a torkom és szólásra nyitottam a szám.
-         Szóval minek is köszönhetem a látogatásod? – kérdeztem – Nem mint ha zavarnál, csak kérdeztem… - mentegetőztem mielőtt még azt hiszi, hogy nem látom szívesen. Már éppen válaszolt volna, amikor Ayden vágtatott be a konyhába.
-         Nekem most mennem kell, az előbb hívott Chloe, elég zaklatott volt… - mondta majd idejött hozzám és nyomott egy puszit a homlokomra.
-         Szia és mondd meg neki, hogy üdvözlöm – szóltam utána, aztán már csak az ajtócsapódást hallottuk.
-         Nem is mondtad, hogy van barátod – szólalt meg Niall mire felé kaptam tekintetem.
-         Azért, mert nincs… - szögeztem le.
-         Akkor ez ki volt? – kérdezte.
-         A legjobb barátom, Ayden. Már meséltem róla – emlékeztettem.
-         Oh… tényleg – pirult el.
-         Tehát miért is jöttél? – tértem a tárgyra.
-         Először is szeretném leszögezni azt, hogy én teljes mértékben megbízom benned, és ha azt mondod, hogy nem te voltál, akkor elhiszem – húzta az időt, én pedig közben odasétáltam a szekrényhez, elővettem egy poharat és engedtem bele vizet – Szóval… ma reggel megjelent egy cikk Harry-ről és a barátnőjéről, a képeket és az infót egy titkos forrás adta le a szerkesztőknek. Harry egyből rád gyanakodott, de én megmondtam neki, hogy nem te voltál. Azt szeretném megkérdezni, hogy ugye nem te voltál? – kérdezte, én pedig abban a pillanatban félrenyeltem és eszeveszett köhögésbe kezdtem.
-         Mi… mit kérdeztél – kérdeztem mikor sikerült abbahagyni a köhögést.
-         Te adtad az információkat és a képeket az újság szerkesztőinek? – megállt bennem az ütő. Újra a mosogató felé vettem az irányt és tele engedtem a poharat. Miután kiittam a pohár tartalmát, nem fordultam felé.
-         Szóval mégsem bízol meg bennem… - vádaskodtam.
-         De, én megbízom benned… - védekezett.
-         Ha kérdezned kell ahhoz, hogy tudd a választ, akkor nem – fordultam felé mikor sikerült összeszednem magam.
-         Csak mondd a szemembe, hogy nem te voltál és én elhiszem – jött hozzám közelebb. Nagyjából egy méter választhatott el minket.
Két lehetőségem volt. A szemébe hazudok és ezzel megmentem a barátságunkat, de azzal a tudattal kell majd mindig a szemébe néznem, hogy kihasználtam őt és még le is tagadtam, vagy igazat mondok, ezzel könnyítve a lelkiismeretemen és elvesztve a bizalmát és barátságát.  Nehéz döntés volt. Túl sokat jelentett már nekem ahhoz, hogy elveszítsem, de hazudni sem szerettem volna neki. Néhány másodperc múlva meghoztam a döntést. Nyeltem egy nagyot és kimondtam.
-         Nem én voltam – hazudtam a szemébe. Iszonyatos érzés volt, de megtettem. Megkönnyebbülésében fellélegzett, majd megszüntette a köztünk lévő távolságot és magához ölelt.
-         Tudtam, hogy nem te voltál, tudtam, hogy te más vagy, mint a többiek – mondta örömittasan, ami csak még inkább fokozta a bűntudatomat.
Hazug vagyok. Nem vagyok különb azoknál a lányoknál, akik csak azért barátkoztak vele, hogy hírnevet szerezzenek vagy éppen féltve őrzött titkokat. Még az sem javít a helyzetemen, hogy nem állt szándékomban ezt tenni, mert ettől függetlenül megtettem. Hagytam, hogy sarokba szorítson egy ismeretlen személy, akinek az a legfőbb szórakozása, hogy tönkretegye az életemet. Szép, mondhatom. Jöhetnek a gratulációk.
-         Minden rendben? – kérdezte Niall aggódó tekintettel.
-         Igen, persze… csak elbambultam – ráztam meg a fejem, hogy elűzzem sötét gondolataimat.
-         Holnap este lesz egy koncertünk és utána elmegyünk bulizni a srácokkal, meg a barátnőikkel… arra gondoltam, eljöhetnél… persze csak, ha szeretnél – mondta, s közben kicsit elpirult, amit felettébb aranyosnak találtam és nem bírtam megállni mosolygás nélkül.
-         Szerintem ez nem valami jó ötlet. Harry és én… nem jövünk ki egymással valami jól – és még enyhén fejeztem ki magam.
-         Nem érdekel Harry, csak gyere el, kérlek – győzködött.
-         Rendben, ott leszek – egyeztem bele, bár kicsit tartottam a dologtól.


És akkor a díjak:
Nagyon szépen köszönöm a díjakat smile-girlnek, Elodynak és Hopenak!!! :D
 
 Szabályok:
Mindenkinek 11 dolgok kell mondania magáról!
A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!
11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
11 embert kell jelölni és linkelni (visszaadni/jelölni nem lehet)

~ Kék szemeim vannak.
~ Barna hajam van.
~ Alacsony vagyok.
~ Jövőhéten kis érettségit írok, amitől félek.
~ Még soha nem volt hármasom vagy annál rosszabb jegyem félévkor és év végén.
~ Várom már az iskola végét.
~ Szeretek utazás közben zenét hallgatni.
~ Szeretnék Londonba költözni.
~ Tolmács akarok lenni.
~ Angolul és spanyolul tanulok az iskolában.
~  Ha a tanulást nem nézzük, akkor szeretek iskolába járni...

smile-girl kérdései:
1. Mi a kedvenc állatod? Nincs kedvenc állatom.
2. Honnan szoktál fényképeket tölteni? Google-n szoktam keresgélni és azokat lementem a gépemre, amiket később felhasználok.
3. Kedvenc márka? Nincs.
4. Megrendelted a directioner Popcorn számát? Nem.
5.Mi az a dolog amire régóta vágysz? Egy ház Londonban... ;)
6. Hány legjobb barátod van? 5
7. Tudsz /Szeretsz énekelni? Szeretek énekelni, de nem tudok ezért csak akkor szoktam, amikor senki sem hall.
8. Kedvenc dal a 1D-től? Talán a Last First Kiss
9. Írd le a három kedvenc előadód. One Direction, Adam Lambert, Jason Walker
10. Voltál már One Direction koncerten? Nem :(
11. Mit szeretsz jobban? Adni vagy kapni? Határozottan adni!

Elody kérdései:
1.Ki a pasiideálod? Sok van... :)
2.Mi a kedvenc weboldalad címe? Ebből is sok van.
3.Mióta blogolsz? Azt hiszem novemberben lesz két éve...
4.Mi a kedvenc tantárgyad? Angol
5.Van háziállatod? Ha igen, mi(k)? Van egy kutyám, Betyár. :P
6.Mi a legjobb barátnőd keresztneve? Fanni, Adri, Edina, Evi, Tina :)
7.Milyen színű a szemed? Kék
8.Mi a kedvenc országod? Nagy Britannia
9.Jársz most valakivel? Nem
10.Jó tanuló vagy? Szerintem igen
11.Melyik női sztárra szeretnél leginkább hasonlítani? Nem tudom...

Hope kérdései:
1. Mióta van blogod? Másfél éve.
2. Mi a kedvenc hobbid? Zenehallgatás.
3. Szeretsz ajándékot kapni/adni? Szeretek adni. :)
4. Mi a kedvenc könyved? (lehet több is) 13 okom volt
5. Ki a kedvenc írós? (lehet több is) Nincs ilyenem.
6. Ki a példaképed? Nincs példaképem...
7. Miért kezdtél el blogot írni? Mert jó szórakozásnak tűnt...
8. Melyik a kedvenc számod? 5
9. Babonás vagy a péntek 13.-ára? Nem hiszek ilyenekben...
10.Kutyás vagy macskás vagy inkább? Kutyás!
11.Van plüssmackód? :$ Van :)

Kérdéseim:
1. Miből szoktál ihletet meríteni?
2. Mikor szoktad írni a részeket?
3. Milyen érzés, amikor megírsz egy-egy részt?
4. Mennyi időbe telik egy rész megírása?
5. Irodalom órai alkotásaidon meglátszik, hogy blogolsz?
6. Mi a legnagyobb vágyad?
7. Tudod már mi akarsz lenni, ha felnősz?
8. Vannak titkaid a legjobb barátod/barátnőd előtt?
9. Átlagosan mennyi időt szoktál tanulni naponta?
10. Milyen nyelvet/nyelveket tanulsz?
11. Mi a kedvenc évszakod?

Jelöltjeim:

 
  • Kérdései:
  • Miért kezdtél el blogolni? Jó szórakozásnak tűnt.
  • Kedvenc ország? Nagy Britannia
  • Hova szeretnél eljutni mindenképpen?  Londonba, Madridba és Barcelonába
  • Játszol valamilyen hangszeren? Sajnos nem... :(
  • Milyen nyelveken beszélsz? Az túlzás, hogy beszélek, de spanyol és angol
  • Nyárra van valami terved? Van egy pár...
  • Van olyan személy akit Twitteren keresztül ismertél meg?  Igen, van egy :)
  • Ki az álompasid? Nem tudom...
  • Szoktál sminkelni? Nem
  • Jelenlegi kedvenc szám? Ha zenére gondoltál, akkor Jason Walker - Down, ha pedig számra akkor az 5 ;)
  • Mi alapján döntöd el, hogy tetszik-e egy blog? A történet eredetisége alapján
  • Inspirál valami az írásban? Nem tudom... XD





2 megjegyzés:

  1. uh ha ez a hazugság kiderül burul a bili xD szar helyzet volt ez, erre nincs jó megoldás... ahogy mondani szoktam nem létezik biztos választás csak másféle! :) xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, ha ez kiderül... ha egyáltalán kiderül... :)
      Angi xx

      Törlés