Néhány dolog + előzetes (videó)

Hola! :D
Köszöntök mindenki a legújabb blogomon, amin ismét egy One Direction-ös fanfic kap helyet. Előre szeretnék leszögezni néhány dolgot!
Mivel nem szeretem, ha köteleznek engem valamire, ezért én sem fogok senkit sem kötelezni semmire, tehát nem lesz kommenthatár, csakúgy, mint a másik blogomnál sem volt. A részeket minden vasárnap hozni fogom, de ha másik nap nektek jobb lenne, akkor jelezzétek. :) Ha tetszeni fog a történet és szeretnétek, akkor iratkozzatok fel rendszeres olvasónak. :)
Szeretnélek titeket megkérni egy apróságra: kérlek, ha elolvastok egy rész akkor kattintsatok az "elolvastam" rubrikára, hogy tudjam mennyien olvastátok el. Persze ez nem azt jelenti, hogy ha kevés olvasó lesz, akkor abbahagyom, mivel addig fogom írni míg egyetlen egy olvasóm is van vagy amíg (értelem szerűen) el nem érek a történet végére.
Az One Shot-ról annyit, hogy már dolgozok rajta, nem tudom mikor leszek kész vele...
És akkor most jöjjön az előzetes:
Ui: Előre is boldog karácsonyt és remélem mindenkinek úgy sikerül majd, ahogy eltervezte! :)

7 megjegyzés:

  1. Nagyooon vááárom már :) :3 Imádom az írásod :DD Csak várjam ki a vasárnapot :D

    VálaszTörlés
  2. Úristen ez nagyon tetszik már most.:D És az a videó bakker.:D Szuperül megcsináltad.:) Várom már az első részt!;)

    VálaszTörlés
  3. Szia! :D Juj ez fantasztikus lett.:D Tök jól megcsináltad a videót.:) Már alig várom az első részt.^^ Kérlek siess vele, puszi! :D

    VálaszTörlés
  4. Köszi a dicséreteket a videóra a nővérem nevében, ugyan is ő csinálta kérésemre! :) Jövőhét vasárnap felkerül a prológus! :D

    VálaszTörlés
  5. Általában telóról vagyok, ezért nem tudok pipálni, kommentelni sem szoktam, de biztos lehetsz benne, hogy olvasom, a másikat is ma fejeztem be ;) <3 xx

    VálaszTörlés
  6. hát basszus úgy felcsigáztál az előzetes videóval hogy az csak na!:D már nagyon tudni akarom,hogy mi fog történni ..:D
    neked is boldog karácsonyt és sok ajándékot kívánok! :D remélem hamar hozod az 1.részt..:D xoxo :)

    VálaszTörlés
  7. ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚristeeeeeeeen ez a videó... majdnem bepisiltem annyira jó volt :DD Nagyon imádtam...teljesen lázba hozott!!! Már várom, hogy elkezdhessem olvasni a blogot! (hülye vizsga nem engedi) CSÓK: BB

    VálaszTörlés